Most Skřečoň, Bohumín
Most Skřečoň, Bohumín
![OLYMPUS DIGITAL CAMERA](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec01.jpg)
![lskrec03](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec03.jpg)
![lskrec04](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec04.jpg)
![lskrec02](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec02.jpg)
![OLYMPUS DIGITAL CAMERA](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec05.jpg)
![OLYMPUS DIGITAL CAMERA](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec06.jpg)
![lskrec07](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec07.jpg)
![lskrec09](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec09.jpg)
![lskrec10](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec10.jpg)
![lskrec11](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec11.jpg)
![lskrec12](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec12.jpg)
![lskrec08](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec08.jpg)
![lskrec14](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec14.jpg)
![lskrec15](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec15.jpg)
![lskrec16](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec16.jpg)
![lskrec13](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec13.jpg)
![lskrec17](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec17.jpg)
![lskrec18](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec18.jpg)
![lskrec19](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec19.jpg)
![lskrec20](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec20.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec01-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec03-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec04-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec02-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec05-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec06-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec07-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec09-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec10-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec11-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec12-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec08-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec14-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec15-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec16-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec13-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec17-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec18-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec19-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/lskrec20-300x300.jpg)
Zákazník: Stráský, Hustý a partneři s.r.o.
Stupeň: Realizační dokumentace OK
Projekt: 03/2009-12/2009
Nosná konstrukce mostu je tvořena krajními podélníky zavěšenými prostřednictvím 56 závěsů na 4 pylony. Mostovku tvoří 44 příčníků se spřaženou železobetonovou deskou. Rozpětí trámu v ose konstrukce jsou 30,0 m + 70,0 m + 30,0 m. Most se nachází v půdorysném oblouku R= 256 m a ve vrcholovém oblouku R= 1200 m.
Podélníky jsou navrženy jako ocelový torzně tuhý truhlík, tvořený dolní vodorovnou pásnicí, šikmou stojinou, šikmou horní pásnicí a skruženou kapotáží. Příčníky proměnného I tvaru o rozpětí 13 m jsou vevařeny radiálně mezi podélníky, nadpodporové příčníky jsou dvoustěnné. Pylony průřezu pětistěnného truhlíku výšky 13,0 m, jsou umístěny nad vnitřními podpěrami mostu a spolu s nadpodporovým příčníkem tvoří příčný polorám přenášející příčné a svislé účinky od závěsů. Kotvení závěsů je umístěno v horní třetině pylonu. Vnitřní prostor pylonů je vyplněn betonem. V příčném řezu jsou oba pylony vykloněny svojí osou od vertikály tak, že špička směřuje vždy ven z mostu. Závěsy jsou navrženy jako tyčové, v dolní části rektifikovatelné. Uložení na spodní stavbu je realizováno prostřednictvím hrncových ložisek. Tahové reakce zavěšeného mostu na opěrách jsou zachyceny pomocí táhel ukotvených do základu.