Technický dozor investora, Rýchlostná cesta R1, Slovensko
Supervize ocelových konstrukcí, Rýchlostná cesta R1, Slovensko
![r120110425 175](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r120110425-175.jpg)
![r1IMG_2627](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_2627.jpg)
![r1DSC00200](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1DSC00200.jpg)
![r1DSC00285](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1DSC00285.jpg)
![r1DSCN5127](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1DSCN5127.jpg)
![r1IMG_4850](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4850.jpg)
![r1IMG_4734](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4734.jpg)
![r1IMG_5199](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_5199.jpg)
![r1IMG_2706](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_2706.jpg)
![r1IMG_4391](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4391.jpg)
![r1IMG_2767](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_2767.jpg)
![r1IMG_5320a](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_5320a.jpg)
![r1IMG_4386](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4386.jpg)
![r1IMG_5797](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_5797.jpg)
![r1IMG_6053](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_6053.jpg)
![r1IMG_6043](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_6043.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r120110425-175-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_2627-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1DSC00200-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1DSC00285-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1DSCN5127-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4850-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4734-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_5199-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_2706-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4391-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_2767-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_5320a-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_4386-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_5797-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_6053-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/r1IMG_6043-300x300.jpg)
Zákazník: SHP SK s.r.o.
Stupeň: Technický dozor investora
Projekt: 10/2009 – 06/2012
Projekt rychlostní komunikace R1 je prvním projektem PPP (private-public partnership). Projekt se skládá ze tří úseků rychlostní komunikace mezi Nitrou a Tekovským Nemcem a severním obchvatem Banské Bystrice. Celková délka této dálnice je cca 51,6 km. Práce se skládají z 81 mostů o celkové délce cca 8,4 km.
Bylo zkontrolováno více než tisíc ocelových výrobků – spřažené mosty, tubosidery, ložiska, dilatační závěry, signální rámy, protihlukové stěny, zábradlí, svodidla, atd.
Naše práce zahrnovala kontrolu realizačních dokumentací, kontrolu výrobních výkresů a technologických předpisů, přejímky základního materiálu ve výrobě, průběžné kontroly výroby, dílenské přejímky v černém stavu i po aplikaci protikorozního nátěru, montážní přejímky a závěrečné přejímky konstrukcí.