Lávka Karolina, Ostrava
Lávka Karolina, Ostrava
![Karolina01_rev](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina01_rev.jpg)
![Karolina02_rev](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina02_rev.jpg)
![Karolina03_nový](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina03_nový.jpg)
![Karolina03_rev](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina03_rev.jpg)
![Karolina06](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina06.jpg)
![Karolina05](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina05.jpg)
![Karolina04](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina04.jpg)
![Karolina07](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina07.jpg)
![OLYMPUS DIGITAL CAMERA](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina08.jpg)
![Karolina09](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina09.jpg)
![Karolina10_rev](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina10_rev.jpg)
![Karolina11_rev](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina11_rev.jpg)
![Karolina12](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina12.jpg)
![Karolina13](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina13.jpg)
![Karolina16](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina16.jpg)
![Karolina15_rev3](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina15_rev3.jpg)
![Karolina14](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina14.jpg)
![Karolina18](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina18.jpg)
![Karolina19](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina19.jpg)
![Karolina17](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina17.jpg)
![Karolina20](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina20.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina01_rev-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina02_rev-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina03_nový-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina03_rev-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina06-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina05-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina04-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina07-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina08-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina09-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina10_rev-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina11_rev-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina12-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina13-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina16-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina15_rev3-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina14-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina18-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina19-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina17-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/Karolina20-300x300.jpg)
Zákazník: Link projekt, s.r.o.
Stupeň: Realizační dokumentace OK
Projekt: 11/2010-01/2011
Oblouková lávka s mezilehlou mostovkou. Krajní pole trámu je uloženo na 4 podporách stávající ŽB konstrukce obchodně-zábavního centra. Konec trámu je vetknut do železobetonové opěry. Oblouky leží ve skloněných rovinách. Celková délka lávky je 145,9 m. Rozpětí oblouků v patě je 102 m, výška oblouků je 26,8 m.
Trám šířky 4,6 m je navržen jako ocelový torzně tuhý nosník s převislými konci, tvořený dolní vodorovnou pásnicí, dvojicí šikmých stojin, horní ortotropní mostovkou ve střechovitém příčném spádu a konstrukcí říms. V místě vstupů do OZC je trám vykonzolován a uložen na ložiska.
Oblouky jsou s ohledem na kroucení způsobené připojením závěsů navrženy jako svařované truhlíky o rozměru 0,45 m x 0,55 m. Křížení s trámem je mimoběžné, spojení obou konstrukčních prvků je zajištěno truhlíkovým příčníkem rovnoběžníkového průřezu. Spojení je navrženo jako rámové, příčník spolu s dolní částí oblouků vytváří příčný polorám přenášející vodorovné účinky od větru.
Atypická montáž oblouku byla navržena tak, aby byl minimalizován zásah do kolejiště.