Lávka Karolina, projekt Evy Jiřičné, Ostrava
Lávka Karolina, projekt arch. Jiřičné, Ostrava
![ejal01](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal01.jpg)
![ejal02](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal02.jpg)
![ejal03](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal03.jpg)
![ejal04](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal04.jpg)
![ejal05](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal05.jpg)
![ejal08](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal08.jpg)
![ejal07](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal07.jpg)
![ejal06](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal06.jpg)
![ejal09](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal09.jpg)
![ejal10](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal10.jpg)
![ejal11](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal11.jpg)
![ejal12](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal12.jpg)
![ejal15](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal15.jpg)
![ejal13](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal13.jpg)
![ejal14](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal14.jpg)
![ejal18](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal18.jpg)
![ejal16](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal16.jpg)
![ejal17](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal17.jpg)
![ejal19](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal19.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal01-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal02-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal03-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal04-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal05-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal08-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal07-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal06-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal09-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal10-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal11-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal12-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal15-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal13-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal14-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal18-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal16-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal17-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ejal19-300x300.jpg)
Zákazník: Link projekt, s.r.o.
Stupeň: Realizační dokumentace OK
Projekt: 06-08/2010
Nosná konstrukce je navržena jako trámový nosník o 3 polích, s převislými konci. Rozpětí OK v ose konstrukce jsou 2,17 + 15,72 m + 119,07 + 93,60 m + 1,13 m. Celková délka OK je 231,68 m. Nosný profil trámu je tvořen ocelovým komorovým nosníkem (dále KN) se spřaženou ŽB deskou. KN se skládá ze zakřivené dolní pásnice, šesti šikmých a jedné svislé stěny a pěti horních pásnic. Šířka trámu je 6,11 m, výška 1,20 m, výška OK cca 1,00 m.
Oblouky byly navrženy jako trubkové, zdvojené ve 2 rovinách, s proměnlivou křivostí a s proměnnou tloušťkou stěn. Mezi sebou jsou propojeny 4 příhradovými vzpěrami a v jednom poli jsou zavětrované. Uložení na spodní stavbu je kloubové, do centrální obloukové podpěry P5 jsou vetknuty. Teoretická rozpětí oblouků jsou cca 102,3 m a 99,5 m, vysoké jsou a 32,7 a 35,2 m.
Centrální podpěra P5 je navržena jako oblouková konstrukce proměnné křivosti, truhlíkového tvaru. Čtveřice vetknutých noh přechází v horní polovině do společného průřezu. V místě trámu vedou z oblouku čtyři vzpěrky, tzv. pavouk.
Realizační a tendrová dokumentace na ocelovou část konstrukce byla vypracována v rozmezí 8 týdnů. Investorem tento projekt nakonec nebyl realizován.