NS201 Most nad R1, Nitra, Slovensko
Most NS201 nad rýchlostnou cestou R1, Slovensko
![ns201_02](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_02.jpg)
![ns201_01](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_01.jpg)
![ns201_05](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_05.jpg)
![ns201_03](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_03.jpg)
![ns201_04](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_04.jpg)
![ns201_06](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_06.jpg)
![ns201_07](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_07.jpg)
![ns201_08](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_08.jpg)
![ns201_09](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_09.jpg)
![ns201_10](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_10.jpg)
![ns201_12](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_12.jpg)
![ns201_11](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_11.jpg)
![ns201_13](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_13.jpg)
![ns201_14](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_14.jpg)
![ns201_15](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_15.jpg)
![ns201_16](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_16.jpg)
![ns201_17](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_17.jpg)
![ns201_19](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_19.jpg)
![ns201_18](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_18.jpg)
![ns201_00](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_00.jpg)
![ns201_20](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_20.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_02-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_01-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_05-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_03-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_04-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_06-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_07-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_08-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_09-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_10-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_12-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_11-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_13-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_14-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_15-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_16-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_17-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_19-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_18-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_00-300x300.jpg)
![Loading image...](http://www.fevia.cz/wp-content/uploads/2019/07/ns201_20-300x300.jpg)
Zákazník: Stráský, Hustý a partneři s.r.o.
Stupeň: Realizační dokumentace OK
Projekt: 08-11/2009
Obloukový most NS 201-00 se nachází v blízkosti slovenského města Nitra. Stavba je součástí PPP projektu Slovenské republiky.
Most je navržen jako samokotvený obloukový systém. Trám tvoří 2 podélníky Z tvaru a železobetonová deska podporovaná ocelovými příčníky tvaru nesymetrického I. Oblouky jsou svislé, bez příčného ztužení, excentricky vetknuté do podélníků. Spodní stavba je železobetonová, podélníky i oblouky jsou do ní vetknuty. Délka trámu je 85,5 m, rozpětí oblouků v patě 70,6 m, výška oblouků je cca 14,3 m nad vozovkou a cca 6,5 nad trámem. Vnitřní část oblouků je vybetonovaná. Osa mostu je v půdorysu 51,7 m v přímé, 33,6 m v přechodnici, v podélném směru je ve vrcholovém oblouku. Osy oblouků jsou vzájemně různoběžné, podobně jako osy části příčníků.